Första dagen

2013-08-21 @ 19:21:54

Idag har jag haft en bra dag på skolan. Vi började med att bli indelade i 8 lag och sen gjorde vi massa av stationerna som vi gjorde i lyckebo förra året. Jag hamnade faktiskt i ett bra lag och jag tycker att vi sammarbetade bra om man tänker på att vi skulle typ trängas i en liten ruta och och på en stock och vissa hade vi aldrig träffat tidigare :)
 
Sen idag har jag varit och införskaffat mig ett par nya träningsskor eftersom jag tydligen alltid lyckas ha oturen med att köpa skor som ger mig skavsår. Av vad jag har testat dom nya så ska det funka men jag har bara lite ont i mina gamla skavsår så får testa dom på riktigt någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0