En liten sammanfattning av mitt sista sommarlov

2013-08-20 @ 22:48:34

Nu börjar verkligen mitt sista sommarlov lida mot sitt slut...
Jag som hade hoppats att det skulle vara förevigt
Så mycket saker som jag gjort och inte gjort, men jag tänker aldrig tänka på det negativa från den här sommaren!
 
För jag fick ju chansen att besöka ett land jag aldrig hade besökt och som jag kommer återvända till så snart jag bara kan, det landet heter Turkiet
 
Jag och min underbara pojkvän fick dessutom chansen att bo på Ersboda i två veckor och jag tror vi båda kom fram till att vi egentligen inte är några stadsbor överhuvudtag
 
Jag och familjen åkte upp en dag till Pite och jag fick med mig tre saker hem, en tröja en bikin och en möjligen studentklänning!
 
Jag har bara slappat och njutit av denna sommar, jag lyckades att läsa ut en bok och har faktiskt blivit brunare än någonsin
 
Min efterlängtade kusin som jag inte träffat på flera år kom på besök och jag hoppas att dom kommer nästa sommar också så att vi hinner med att göra massa fler saker
 
Det var bara några saker som jag kom på just nu, inför det nya året ska jag sammanfatta lite mer men det tar vi senare. Nu måste jag sova så jag orkar med "skolan" imorgon (känns konstigt att skriva sådär).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0