Att längta!

2013-04-08 @ 18:17:34

Det finns ett beslut i livet som jag ångrar att jag tog, det var att sluta med innebandyn, jag menar, jag älskade innebandyn och det är verkligen en sport som passar mig! Anledningen till att jag slutade var för att jag redan hade ont i mina knän och en match blev jag knuffad och föll så illa så att jag fick ett töjt ledband i höger knä. Det gör att jag inte alltid kan springa och anstränga mig lika mycket som alla. 
 
Jag längtar efter att spela, jag älskar att spela, men jag är rädd för att det ska ha gått för lång tid för att något lag skulle vilja ha mig med. Vi får se vad som sker. Men innebandy finns alltid i mitt hjärta och lite extra klappar det för Dalens herrlag som nu helt otippat slagit ut det regerande mästarna och är i sm final! ♥
Bild lånad från här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0