Hon är allt knasig min lilla Fia!

2012-10-09 @ 22:58:49

Mamma och Pappa hittar (med hittar menar jag inte att ingen tar hand om henne utan att hon är en ute katt och är ute nästan hela dagarna varje dag!) nästan varje dag en liten Fia ute springandes och väntar på att nån ska se henne och släppa in henne hos oss. När hon kommer in genom dörren går det i en racerfart! Hon går och ställer sig vid veden och kollar om jag är i mitt rum, om jag är där tar hon sats springer sista biten och hoppar upp i min säng och ska burra in sig i mig. Det är en mysig känsla när hon ska pussa på mig, borra in sig i mig och lägga huvudet under min haka! Jag tror inte att nån kan förstå hur mycket en liten katt kan betyde för en, jag liksom har lekt och busat med henne sen dag ett och vi träffas inte varje dag så när vi ses vill hon nästan bara mysa! 

Hon är min lilla Knas-Fia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0