Inte länge kvar nu!

2012-11-19 @ 19:25:44

Nu är det inte länge kvar tills jag fyller år, och jag planerar en födelsedagsfest för mina närmaste och bästaste vänner! Temat kommer naturligtvis vara (ni får inte tycka att jag är barnslig nu!) ROSA! Jag ska baka rosa minicupcakes, rosa fingerkex och kanske tårtan vi hade på midsommar om ni minns? sen ska vi ha hallonsoda och rosa godis! Jag hoppas vi hittar någonstans att vara, vi hade tänkt att vara hos älskligen först och basta och bada badtunna men vi får se hur det blir, det hade varit roligast! Stina och Linnéa har lovat att hjälpa mig med bakningen, eller Linnéa ska få slicka skålarna ;) 
Vad tycker ni att vi ska baka? Även chokladalternativ funkar, men det måste räcka till massa folk! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill också vara med!! :O

Svar: Klart du ska få vara det om du vill! :D
Krickelina Åström

2012-11-19 @ 20:09:11
URL: http://www.grisbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0