I sängen!

2012-11-13 @ 22:33:21

Just nu ligger jag i sängen och saknar min älskade pojkvän, jag är typ beroende av honom! Liksom jag sover mycket bättre när jag är vid hans närhet och jag somnar på en gång vilket jag aldrig gör när jag är själv! Hoppas jag får sova med honom i veckan eller i helgen men det kan bli ganska tufft att hitta tid till det :/

Jag längtar efter min vanliga dator också, jag som egentligen hatar den dumma datorn som bara strular hela tiden! Men det är så skönt att ha den hos mig och då vet jag att mina bilder är vid mig vilket dom inte är nu och vet inte om jag någonsin kommer få tillbaka dom, men det får jag reda på kanske nästa vecka och då kan jag bestämma om jag ska inhandla en ny dator eller bara en extern hårddisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0