Shopping!

2012-06-05 @ 20:41:58

Idag var jag på stan med älsklingen och det blev lite nytt som jag tyckte att jag förtjänade :)
Jag har länge pratat om att jag har velat ha en flytande eyeliner och idag tänkte jag att det var slut velat så den här blev det! Jag älskar Isadoras smink och nagellack så det var ett självklart val att välja Isadora!

Den här ringen har jag faktiskt kollat på sen min favorti ring gick sönder så den fick följa med hem den med!

Sen köpte jag en hair donut på Glitter för 30 kr, det var mest ett impulsköp nu inför sommaren! Men den sitter i mitt hår så den får jag fota senare :)
Sen så fick jag tre nya bhar av älsklingen eftersom jag har typ två eller tre st som är rätt storlek och han brukar klaga på det! Och alla tre är min favorit modell från H&M, en vit, en svart och en rosa jag har haft dom bharna förut men som tyvärr gått sönder och blivit för små :) (NU FÅR FOLK TYCKA ATT JAG HAR BLIVIT EN TOFFEL OCH JA DET KANSKE JAG HAR BLIVIT OCKSÅ MEN I SÅNNA FALL ÄR JU DET BARA ROLIGT FÖR DÅ HAR FOLK NÅGONTING ATT STÖRA SIG PÅ! :))

Kommentarer
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



(är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

2012-06-05 @ 21:29:01
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0