Köpa nytt löshår?

2012-06-15 @ 21:56:07

Jag har alltid haft svårt att hitta en hårförlängning som passar till min hårfärg. Antingen är mitt hår för vitt, för guldigt, för askigt osv....

Och jag köper alltid hår från Rapunzel of sweden eftersom jag tycker att det är lättast att åka till deras butik och välja färg och fråga vad dom tycker är bäst!
Jag har dom flesta gångerna valt färgen 60 för att den har varit den ljusaste och då har jag istället behövt att tvätta löshåret i massa silverschampo men nu såg jag att dom har fått in en ny färg vid namn 6001!
Det ser ut att vara mer likt mitt hår i färgen! men den är dock lite dyrare än dom andra färgerna 1290 kr kostar den och jag föredrar en hårträns om jag inte använder nail hair extensions!
Jag kanske borde kolla om mitt hår skulle funka med den färgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0