sjuk fortfarande tror jag :(

2012-02-29 @ 19:30:19

Skjut mig någon! Eller gör inte det föresten.. men jag fryser som fan och känner mig jätte slut och sjuk just nu :(
Dessutom har jag suttit och dreglat över jc shoes i några timmar nu och mår bara dåligt över att jag inte har mig ett par egna än :( Ska önska mig ett par i födelsedag sen i jul.... Jag har även kollat efter en väska och har hittat en väska som jag vill ha så ska prata med mamma om den går att beställa sen :) Jag skulle ju egentligen till stan idag efter skolan men va så trött och slut så åkte hem med bussen istället :) Sen dess har jag kollat smycken, skor och väskor! Och vad ska jag göra nu? Jo se halv åtta hos mig och ligga under täcket :) Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0