Världens bästa födelsedags helg!

2012-12-17 @ 21:27:54

Min helg har varit helt underbar, och att få vara hela helgen med dom jag älskar har verkligen behövts för att samla krafter inför sista veckan innan jullovet!

I fredags åt jag tårta med släkten här hemma. Jag fick pengar, nagellack, en cupcake bok och en necessär. Nu kommer jag ha råd att köpa mitt efterlängtade 50 mm f/1.4 G, äntligen säger jag bara! 

I lördags va en lugn dag från början, jag och älsklingen vaknade som vanligt halv nio för att se julkalendern och sen tog vi det bara lugnt och åt tårta till frukost :)
Jag badade en stund och älsklingen höll mig sällskap, sen skulle han åka till stan och gå på bio med en kompis undertiden mina underbara tjejkompisar var här! 
 
Jag bjöd på kyckling, ris och currysås! MUMS säger jag bara, typ min favoriträtt! TIll efterrätt blev det mega kladdig kladdkaka med rosa grädde! Och jag måste säga att kladdkakan blev lyckad! Mums på den också! Vad kan bli bättre än ens favoriträtt och favortiefterrätt på samma kväll? Vi spelade Wii vilket vi har råkat bli beroende av, vi spelar på rasterna på skolan och nu hemma också, vad är det här? :O Vi spelar New Super Mario bros, och det är typ det roligaste spelet, förutom sims då... Haha :)
 
Av mina vänner fick jag en body butter, den luktar jätte gott! (Tack Marlene! :D).
 
Av Jennifer fick jag världens finaste doftljus med lukten choklad cupcakes, en liten receptbok med cupecakes och 15 snabba tips om att lyckas med sin cupcake och mina silikonformar, perfekt till mig som älskar att baka i silikonformarna! :) (Tack Jennfärs! :D)
 
Och av Stina, Linnea och älsklingen fick jag mitt drömlinne från avanna som jag bloggade om för ett tag sen! :) Ni är verkligen bäst alltså! :) Men den har jag inte hunnit fota än så ska göra det i veckan hade jag tänkt :)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jullovet! Wiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0