De 5 favoritskorna

2012-12-28 @ 10:30:00

Det här är mina nyaste skor som jag fick av pappa på mellandagsrean eftersom mina gamla "kängor" hade gått sönder! Dom här sitter perfekt och kommer sitta ännu bättre med ett par tjocksockar i!
Märke: Roots
Storlek: 37 (för att jag ska få in ett par tjockaresockar)
Pris: 499 kr (ord. 999 kr)

Köpta för någon månad sen. Sitter perfekt och jag älskar dom! Så sjukt snygga!
Märke: Roots
Storlek: 36
Pris: 999 kr om jag minns rätt!

Vilken tjej har inte minst ett par converse hemma? Det är enligt mig ett måste. Passar perfekt på sommaren, hösten och våren. På vintern kan det också funka om man köper fodrade men jag föredrar att använda dom på sommaren, våren och hösten!
Märke: Converse

Storlek: Svarta 37, rosa 36, vita 36
Pris: Vita och rosa 699 kr, Svarta i läder tror jag kostade 995 kr men inte säker!

Är det bara jag som lever i gladiatorsandalerna på sommaren? Jag har tre par och när jag åker till turkiet ska jag nog leta efter ett eller två par till eftersom mina börjar vara några år nu!
Märke: Dom här tre är Duffy
Storlek: Ljusbruna och mörkbruna är storlek 37, dom svarta med massa färger är storlek 35 (väldigt stor 35a!)
Pris: 199 kr kanske?

Sist men inte minst, mina älskade Jeffrey Campbell Lita!
Kan inte få nog av att titta på dom, så just nu står dom fint på min hylla så jag kan kolla på dom när jag känner för att vila ögonen på ett par fina skor! 
Märke: Jeffrey Campbell
Storlek: 37
Pris: 1595 kr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0