Skön dag!

2012-04-19 @ 20:34:06

Idag har det varit en riktigt skön dag! Sovmorgon till 10.40, matte sen lunch efter lunchen hade vi estetiskkommunikation, vi skulle först redovisa våra bilder, sen analysera en annans bild, vi gjorde också en övning. Efter skolan tog jag och Stina moppen till badhuset och Jennifer kom dit, så hoppade vi i bassängerna och nu är jag hemma och ska kolla på lite tv :) Vad mer finns det att berätta? jag fick godkänt på matteprovet, första matteprovet på hela ettan som jag har fått godkänt på!

Jag orkar inte med min dator, orkar inte med dator överhuvudtaget! Så jag uppdaterar från mobilen om jag känner för att skriva nånting mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0