Home

2011-09-28 @ 18:14:02

NU är jag hemma från skolan.
Vi slutade fyra, vilket kan vara ganska jobbigt ibland men ibland känns det bara bra att komma ut från klassrummet och höra att det är tyst överallt!

Men i alla fall så efter skolan drog jag, Stina, Vanessa, Jesper och Samuel på media markt för Stina skulle köpa nya hörlurar, och ja efter vi hade varit på media markt så gick vi över till K-rauta och gick omkring där. Vi tittade på duschar, badkar, utemöbler, ja typ allt! Sen så kom pappa och hämtade mig :)
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och har väldigt tråkigt! Jag tror jag ska plocka upp ipaden och sätta mig och spela lite spel! :)

Men jag bloggar mera senare idag.. Ska i alla fall försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0