Skandal!

2011-03-12 @ 21:57:03

SKANDAL!
Det är det enda ordet som dycker upp i mitt huvud just nu! Eric Saade? Är ni seriös? Hans låt är tagen! Ett plagiat!
·
·
Hmm? Är det samma melodi? Ja! Men det är förstås bara min åsikt, och vem bryr sig om den? Ingen! Men ta snälla och lyssna på båda låtarna och hoppas att ni kommer fram till samma sak som jag!
Jag hade verkligen hoppas på att Danny hade vunnit för han är faktiskt bäst! Lyssna själv ska ni få se!
·
Den är iaf inte tagen av nån gammal 80-tals låt!



Tack för min åsikt! Hoppas ni håller med mig!

Kommentarer
Postat av: jimmy

me and my drum skulle ju vunnit

2011-03-13 @ 11:54:38
Postat av: bajs

http://www.youtube.com/watch?v=TzSmBBDr0_Y&feature=related



här har han också tagit!

den som du länka hörde man ingen likhet!

2011-03-21 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0