Cheap Monday (L)

2011-03-11 @ 23:17:12

Jag måste ha ett par Cheap Monday, ett par mörk blåa :( Men jag har ett problem! Ett ganska stort problem! Den enda butiken i umeå som sålde Cheap Monday blev tvungen att lägga ner så en annan affär tog in dom istället men nu säljer dom bara herr storlekarna :( Någon som vet var jag kan få tag på mina älskade favorit jeans? :)
·
·
Jag vet att dom säljer dom på nelly.com men jag vill gärna kunna prova dom innan jag köper för jag har säkert gått upp några storlekar sen sist! :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns inga tjej/kill storlekar det är unisex & det är fortfarande samma affär dom har bara bytt namn

2011-04-13 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0