jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

2011-07-17 @ 01:16:51

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort

snälla ge mig två sekunder innan du ger upp

kan vi inte vara nära bara en minut

är det nu,

nu som det tar slut

Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

jag vill hinna säga allting innan jag ska gå

älskling,

vänta får jag bara sitta bredvid dig

det var han som ville kyssa mig

Du tar bort min hand ifrån din arm

och flyttar bort

ingenting jag säger spelar längre någon roll

ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt

får jag ens ha kvar dig som min vän

knyter mina skor och går tillbaka in igen

sitter här på sängen tills du be mig att gå hem

letar efter nått att säga som kan ändra allt

nått mer än det jag redan sagt



Snälla bli min igen

nej,

låt det va som i en film

snälla bli min igen

låt mig va kvar

ja, låt det va





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0