riktiga vänner får dig att må bättre när du är ledsen!

2011-12-27 @ 17:08:33

Under det här året som har gått har jag offrat vänner, dom riktiga vännerna som verkligen brytt sig om mig dessutom medans mina andra vänner inte har gillat dom som brytt sig om mig, varför har jag gjort det? Varför måste jag alltid lyssna på vad andra säger om mina vänner? Jag menar jag bryr mig inte om mina kompisar inte gillar min pojkvän men när det gäller kompisar så blir det en helt annan sak! Jag försöker alltid få mina vänner som jag bryr mig om att må bra och då säger jag att dom inte ska lyssna på vad andra säger, men jag lyssnar ju själv på vad andra säger om mina kompisar... 

Men nu ser jag vilka som är mina riktiga vänner och det är jag jävligt glad för! Från och med nu ska jag ta vara på mina riktiga vänner som bryr sig om mig och får mig att må bättre!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer alltid finnas för dig, spelar ingen roll om du bara vill umgås eller har något problem <3

finns för dig min vän :)

2011-12-28 @ 11:51:45
URL: http://grisbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0