Es Nti gymnasiet

2011-08-22 @ 18:52:35

Hej..
Ja jag började ju gymnasiet idag, Estetiska på Nti gymnasiet. Och jag hade verkligen inte så höga förhoppningar om skolan eftersom det har varit mitt sista val, fast jag måste säga att jag är nöjd! Vi är 19 st i hela ettan.. Så som mest kommer vi vara 19 st på lektionerna när vi är tillsammans med Teknik linjen. Det verkar vara en jätte snäll klass med bra lärare och bra utrustning, så jag tror faktiskt att jag ska gå kvar!

Imorgon ska vi åka till Bodaborg i Skellefteå å jag vill träffa min pojkvän som jag bara varit utan i ett dygn nu, men vi får se! 

Nu tänkte jag spela sims och lyssna på musik! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0